Cartell de les jornades sobre experiències de client úniques en l'era digital. (Foto: MWC)
Iniciatives

Andorra reunirà al març experts en comerç

Les jornades del Mobile World Congress se centraran en les solucions innovadores per al sector de la venda al detall

Andorra reunirà els dies 20 i 21 de març grans experts en el sector comercial de la venda al detall. Han confirmat la seva presència Carlos Cuffí, Aleix Valls, Albert Castelltort, Francesca Danzi, Itziar Cacho i Jaume Portell, que participaran a les jornades 'Experiències de client úniques en l'era digital-Mobile World Congress'. La primera part de les jornades tindrà lloc a Barcelona el 27 de febrer i els inscrits disposaran d'una acreditació de quatre dies per visitar el saló.

La temàtica a Andorra se centrarà en els nous models de relació entre els diversos actors i la creació de nous ecosistemes, com optimitzar els processos interns en el negoci per guanyar en agilitat i els casos d'èxit per obtenir exemples clars i traçar línies d'actuació en el sector. Presentaran els seus casos Francesca Danzi, Itziar Cacho i Jaume Portell. Danzi és exdirectora global de Retail Experience de Burberry, Cacho és la directora general de Pangea Travel Store i Jaume Portell és el CEO de Beabloo.

Entre els ponents cal destacar Carlos Cuffí, Aleix Valls i Albert Castelltort. Cuffí és director del Programa de Transformació Digital GoingDigital de Mobile World Capital Barcelona, una iniciativa que treballa per a impulsar la transformació mòbil i digital de la societat a nivell global des de Barcelona. Es va incorporar al Mobile World Capital el 2013 com a gerent de l'Smart Living Programme i, tres anys després, va passar a dirigir el programa de transformació Digital. Prèviament, havia desenvolupat la carrera professional com a mànager en importants firmes del sector com Deloitte i Accenture. Enginyer en telecomunicacions per la UPC i MBA per ESADE, Carlos Cuffí s'ha format també en el MIP-Politecnico di Milano i en la Peking University, reforçant una perspectiva més global del procés de transformació digital A GoingDigital aporta la seva àmplia visió sobre transformació digital i la seva influència present i futura en la societat.

Aleix Valls és CEO i cofundador en Liquid Co. Abans d'asumir aquest càrrec, va ser director general de la plataforma de negocis per a empreses emergents del sector digital 4YFN i director general de Mobile World Capital Barcelona fins al juny del 2017. Llicenciat en matemàtiques i en enginyeria civil i doctor en mecànica de fluids i amb més de quinze anys d'experiència professional, es va unir al projecte del Mobile World Capital Barcelona el 2012, quan va assumir el càrrec de director d'Emprenedoria i Innovació. Tres anys després, va passar a ser el director general de l'MWC Barcelona, combinant aquesta tasca amb la seva activitat a 4YFN.

Prèviament, Valls va desenvolupar la trajectòria professional en el sector de la consultoria estratègica, en grans firmes com Accenture i The NODE Company. En el camp de l'enginyeria, va ser investigador del CIMNE i hi va col·laborar en el desenvolupament de projectes relacionats amb l'aeronàutica. A GoingDigital aporta la seva dilatada experiència en el desenvolupament d'iniciatives capaces d'afavorir la transformació digital.

Albert Castelltort és consultor expert en Estratègia i Gestió de la Innovació i col·labora amb Mobile World Capital Barcelona. La seva formació multidisciplinària li ha permès oferir serveis de consultoria en recerca i innovació corporativa a clients com VW-Audi, Danone, CaixaBank, Puig o Novartis, per mitjà de partners amb els quals col·labora habitualment, com IESE Business School, Imagine Creativity Center, Roca Salvatella i Match Maker Ventures. Llicenciat amb Honors pel London College of Communication, va ser escollit per l'escola de negoci EADA per seguir durant un any el programa IMAGINE Silicon Valley. A més, els seus estudis d'interpretació a la New York Film Academy afavoreixen, sens dubte, la seva capacitat d'oratòria, que fa valer en les conferències i 'workshops' que habitualment imparteix. A GoingDigital ofereix la seva experiència i el seu coneixement en innovació i transformació digital d'organitzacions.

Les jornades estan organitzades per Mobile World Capital Barcelona, en col·laboració amb la Cambra de Comerç d'Andorra, i amb el patrocini d'Andorra Telecom, Actua i Golden Tulip Andorra Fènix.