Divendres 26 d'abril de 2024
|
06:38 H
Cartell de la sisena edició del SIMA.
Cartell de la sisena edició del SIMA. (Foto: Club de Marketing d'Andorra)
Turisme

La sisena edició del SIMA analitza el 'turisme i altres mirades'

Andorra la Vella

La sisena edició del Simposi Internacional de Màrqueting d'Andorra (SIMA) analitza el 'turisme i altres mirades'. La jornada tindrà lloc el dimarts 8 de maig al Centre de congressos d'Andorra la Vella en sessions de matí i tarda. Entre les ponències destaquen 'Està preparada Andorra per al turista xinès?', 'El 'big data' i el turisme', els blogs de viatges o l'enoturisme. Pel que fa als conferenciants, hi haurà el 'manager area' de Booking per Andorra i Espanya, Daniel García Campos; el director d'Actua Tech, Marc Pons; el director general de Caldea-Inuu, Miguel Pedregal; la directora del Palau de Gel, Mònica López; el meteoròleg de Ràdio i Televisió d'Andorra, Josep Tomàs, i el 'sales director' d'El Tenedor, Isidre Amat.

Aquesta edició del simposi neix de la idea que el turisme està canviant en temps real d'una manera semblant a qualsevol producte o servei. Les expectatives prèvies, l'experiència de consum i la reputació en línia poden tenir més importàcia que la pròpia destinació, raó per la qual empreses i administració treballen incansablement per aconseguir adaptar-se a una tendència que ja és imparable. En aquest marc, s'emmarca el SIMA com un espai de debat professional de màrqueting i comunicació per a tot el Pirineu, amb l’eix temàtic del turisme, vist des d'una perspectiva global i integradora.

El Club de Marketing d’Andorra (CMdA) és una associació que vol contribuir al desenvolupament de la cultura del màrqueting en les empreses i institucions com filosofia empresarial d’èxit. El CMdA és un fòrum de professionals que intercanvien experiències i punts de vista sobre les tècniques del màrqueting i la comunicació, constituint per als seus socis una important font d’informació sobre totes les novetats i tendències referents al màrqueting.

Notícies relacionades