El director general d'Iniced, Ferran Ramoneda, i el director general de Mandomando, Mando Liussi, durant la conferència. (Foto: B. N.)
Empresa

Una conferència subratlla la importància que té el client com a ambaixador d'una marca

Els ponents destaquen que la seva satisfacció és un dels principals actius per a una empresa

La conferència 'Customer experience del like al love' ha subratllat la importància que té el client com a ambaixador d'una marca i han destacat que la seva satisfacció és un dels principals actius. Ferran Ramoneda i Mando Liussi també han fet esment en la transformació digital que, en la seva opinió, "s'ha de parlar més de cultura digital d'experiències". La xerrada ha estat organitzada per la Confederació Empresarial Andorrana (CEA). Durant la conferència s'ha fet esment també a que el client, eix central de l'estratègia empresarial, ha de ser comprès i tractat d'acord amb cada circumstància.

Ferran Ramoneda és director general d'Iniced i Mando Liussi, director general de Mandomando. Ramoneda compta amb més de vint anys d'experiència en direcció comercial d'empreses i multinacionals. Emprenedor i empresari del sector del turisme i Internet és, també, impulsor de la transformació digital de les organitzacions i de les persones. Mando Liussi també és un expert en xarxes socials i ha fet xerrades per millorar la presència i l'estratègia a Twitter. Dirigeix el postgrau de Màrqueting Digital a l'escola de negocis Inesdi i és professor associat de Social Media Managament en diversos màsters i programes de diverses universitats i instituts.