Seu central de MoraBanc a Andorra la Vella. (Foto: Arxiu ANA)
Sector financer

MoraBanc amplia l’horari del servei de banca telefònica

Permetrà incrementar l’eficiència i reduir el temps d’espera

Telebanc, el servei de banca telefònica de MoraBanc, amplia l’horari d’atenció al públic. A partir d’ara, la gestió telefònica per Telebanc també estarà disponible els dissabtes de 9 a 13 hores i de dilluns a divendres de 8.30 a 19 hores, quan fins ara, el servei tancava a les 17.45 hores.

Els canvis en el servei d’atenció telefònica s’emmarquen dins del procés de transformació global del banc per oferir un millor servei als clients que, en aquest cas, a més d’ampliar els horaris, permetrà incrementar l’eficiència i reduir el temps d’espera. El servei de Telebanc rep habitualment una molt bona valoració per part dels usuaris (amb un NPS superior al 80%), i amb aquestes millores, s’espera augmentar encara més la satisfacció dels clients.

L’equip de Telebanc, dirigit per Yolanda Escudero, compta amb gestors telefònics amb formació especialitzada en productes i serveis financers que poden atendre als clients en quatre idiomes i poden realitzar un ampli ventall d’operacions de banca de particulars, negocis i inversió sense que el client hagi de desplaçar-se a l’oficina. És una de les opcions de contacte de MoraBanc Digital, la proposta multicanal del banc que es completa amb la banca en línia i l’app, canals moderns, àgils i eficients que en els darrers mesos han augmentat els seus usuaris de manera molt notable.