Expositor de productes de Casa Ametller a Pyrénées. (Foto: Ametller)
Innovació

Google, Ametller i Pepsico participaran en el Retail&Brand Experience World Congress

Se celebrarà del 27 al 29 de maig en el recinte de Gran Via de Fira de Barcelona i comptarà amb 90 sessions i un centenar de ponents

Andorra la Vella.- Directors i alts executius de companyies com Google, Ikea, Pepsico, British Airways, Primark i Carrefour ja han confirmat la seva participació en la primera edició del Retail & Brand Experience World Congress, que se celebrarà del 27 al 29 de maig en el recinte de Gran Via de Fira de Barcelona i comptarà amb 90 sessions i un centenar de ponents. Altres noms que figuren en el primer avançament del programa són Josep Ametller, fundador de Casa Ametller; Florent Courau, cap d'operacions a Europa de JD.com; Juan Carlos Escribano, conseller delegat del Palacio del Hierro; Juan Xavier Roca, ex-conseller delegat de Falabella; Vipul Parekh, fundador de Big Basket; Paulo Miguel Pereira da Silva, president de Renova; José Ojeda, director d'operacions de Lyst, i María Garrido, directora de dades i analítica d'Havas Group. Els productes de Casa Ametller són distribuïts en exclusiva a Andorra pel Grup Pyrénées.

També hi participaran el president de British Airways, Álex Cruz; la directora de l'àrea digital d'Ikea, Barbara Martín Cópola; el vicepresident sènior a Europa i Àfrica de Pepsico, Xavier Orriols; el director general de Carrefour França, Pascal Clouzard; la directora general de Google Iberia, Fuencisla Clemares; el director de subministrament, proveïment i qualitat en Primark, Juan Chaparro, i el professor de Màrqueting a la Universitat de Columbia, Bernd H.Schmitt, ha informat Fira de Barcelona.

Durant el congrés es tractaran qüestions com la millora de l'experiència del client a través de la tecnologia, el retail en el sector alimentari, els reptes de la sostenibilitat, la cadena de subministrament, la moda dins de l'univers digital, l'omnicanalitat, la personalització, les estratègies per millorar l'eficàcia dels enviaments en la compra en línia, el comerç electrònic de luxe i el futur del sector immobiliari, entre d'altres.

La directora del Retail & Brand Experience World Congress, Alba Batiste, ha destacat: "Estem reunint algunes de les veus més rellevants del sector juntament amb els casos d'èxit més innovadors per analitzar, en un moment clau de transformació, com l'eclosió tecnològica està aplicant-se en els diferents subsectors que conformen el comerç al detall, així com les principals tendències que marcaran el futur".