Un acte de l'edició 2018 de la Mobile Week. (Foto: Mobile Week)
Innovació

La Mobile Week Barcelona reflexionarà sobre intel·ligència artificial, robots i bitcoins

L'exposició es podrà visitar fins a mitjans de març al Disseny Hub

La Mobile Week Barcelona 2019 reflexionarà a través de catorze propostes d'artistes digitals sobre l'impacte dels robots en la societat, la influència de les xarxes socials en els mitjans de comunicació, el poder dels bitcoins i la intel·ligència artificial (IA).

L'exposició col·lectiva 'Nuestra senzilla relación con la tecnología' es podrà visitar des d'aquest dijous fins a mitjans de març al Disseny Hub de Barcelona i s'emmarca en la tercera edició de la Mobile Week Barcelona, una de les iniciatives de la Mobile World Capital Barcelona (MWCapital), ha indicat en un comunicat. "Sense limitacions creatives ni tècniques, els artistes plantegen noves maneres d'apropament a la tecnologia, que permetran al visitant veure quina repercussió directa té l'ús de la tecnologia tant en la seva vida personal com a nivell professional", ha sostingut la MWCapital.

Així mateix, la col·lecció BEEP d'Art Electrònic serà present en la Mobile Week Barcelona: exposició que "busca ser testimoni de la relació establerta entre art, ciència i tecnologia". Presentarà quatre de les seves obres, entre les quals destaca 'Tycho: Test One' de Paul Friedlander, que ha estat produïda en col·laboració amb el centre tecnològic Eurecat.

L'obra consisteix en un monòlit de ciment lumínic amb formigó translúcid i està dedicada a la investigació en comunicació i noves tecnologies. 'Try Not To Think So Much' d'Eugenio Ampudia; l'animació 'Gust', de Daniel Canogar, i l'obra 'Luci' de José Manuel Berenguer completaran la col·lecció BEEP d'Art Electrònic.