L'espai de Whitefit a The Embassy. (Foto: B. N.)
L'espai de Whitefit a The Embassy. (Foto: B. N.)
Innovació

Whitefit proposa un nou concepte de roba esportiva

La marca disposa d’un espai al nou centre comercial The Embassy

La marca de roba esportiva Whitefit (www.whitefit.net) disposa d'un espai al nou centre comercial The Embassy a Andorra la Vella. Whitefit és una iniciativa de la canillenca Marta Marsà Palmitjavila. Cadascun dels dissenys parteix d’un concepte, marcat per la temàtica que la dissenyadora ha utilitzat per inspirar les diferents col·leccions i que es reflecteix a través de les il·lustracions creades amb aquarel·la pel seu pare Lluis Marsà, i sublimades en el teixit. Es realitzen aproximadament entre cinc i deu il·lustracions per tema.

Marta Marsà explica que "des de Whitefit es busca una producció de quilòmetre zero, amb la màxima qualitat, una funcionalitat i tècnica estudiada per realitzar la pràctica esportiva i un disseny exclusiu per a aquelles persones que busquen un estil únic i diferent". Amb aquest objectiu, totes les línies de Whitefit es treballen, des del punt de vista tècnic, amb diferents teixits elàstics amb diversos gramatges i propietats de manera que "tots ells deixen pas a la ràpida evacuació de la suor, expulsant les partícules líquides vers l’exterior i els teixits també són antibacterians de manera que no fan olor i tenen un tacte molt agradable amb la pell", conclou Marsà.

De cada model només es produeixen quinze unitats tot oferint exclusivitat. Un dels objectius és que el màxim del treball es pugui fer a Andorra així totes les gomes s'han fabricat al país. El producte està rebent una molt bona resposta tant en qualitat com en el disseny ja que és una cosa innovadora i que no ofereix cap altra marca.

La presentació de Whitefit es va fer el gener de l'any passat en un 'showroom' al vestíbul de l'Sport Village de Soldeu. Marta Marsà va estudiar disseny a Barcelona i un semestre a Austràlia, i va cursar un màster en emprenedoria i innovació.