Establiment Prink d'Andorra la Vella. (Foto: Prink Andorra)
Empresa

Prink firma un acord comercial amb Epson i Canon

Es faran promocions de consumibles i impressores

Prink ha signat un acord comercial amb Epson i Canon. És la cadena de franquícies número u a Europa en la venda de consumibles per a impressores, amb més de 1.300 punts de venda especialitzats en cartutxos per a impressores, tòner, impressores, kits de recàrrega, paper i papers especials. La companyia, present a onze països europeus, compta amb una àmplia i consolidada posició a Itàlia i Espanya. També té una botiga a Andorra la Vella.

Prink neix fa diversos anys com a resposta a les inquietuds d'un grup d'experts del mercat de la regeneració de cartutxos i de tòners. Els tres pilars ètics i socials de la marca es basen en la seriositat comercial amb la meticulosa recerca de proveïdors de qualitat, el respecte pel medi ambient amb una important activitat de reciclatge i la responsabilitat social mitjançant la col·laboració amb organitzacions solidàries com l'Unicef. En el seu esforç per aconseguir els millors acords comercials i proporcionar els productes més competitius a franquiciats i clients, Prink ha tancat un important acord comercial amb dues de les principals marques del sector, Epson i Canon. L'acord referma la col·laboració de Prink amb aquestes companyies, que han cooperat en la creació de promocions tant per als seus consumibles com per les seves impressores.

Alguns exemples d'aquestes promocions en els seus productes d'impressió són la segona unitat al 50% o el regal d'un 'gadget' per la compra de dues unitats iguals. En el cas de les impressores s'han realitzat campanyes de descomptes en diferents models d'impressores així com promocions 'bundle' amb regals. Mattia Rossi Nais, responsable de Màrqueting i Comunicació de Prink Iberia, ha afirmat que "aquestes promocions han beneficiat més de 10.000 clients en aquest inici del 2019. Un any molt optimista per Prink. Tenim la ferma intenció de seguir aportant nous acords comercials que es tradueixin en millors productes i serveis per als nostres consumidors". Mattia Rossi afegeix que "volem assentar tots els canvis que hem realitzat en aquests últims mesos i poder continuar donant la seguretat als nostres clients del bon fer del nostre treball".