Una botiga Desigual amb la nova imatge. (Foto: EFE / Quique Martín)
Empresa

Desigual canvia el logo i la imatge

La companyia redissenya la marca i el producte per atreure un públic més jove

La firma de moda Desigual ha fet un pas més en el pla de transformació iniciat el 2015 per afrontar la caiguda de vendes que arrossega i ha llançat una nova identitat de marca, amb un logotip amb el seu nom escrit a l'inrevés, per subratllar el seu perfil més disruptiu i atreure així els consumidors més joves.

Ara, la companyia creu que el seu nou logotip "connecta amb els nostres valors originals", segons explica en un comunicat i que és 100% Desigual. El nou equip creatiu, fins i tot, ha canviat un dels seus lemes icònics, 'La vida és chula', per passar a l'anglès 'Yes to life' (Sí a la vida). En aquest retorn al passat també s'ha optat per recuperar el seu primer logotip, la parella nua que va dissenyar Peret el 1986.

La nova identitat de la marca ha estat presentada en un esdeveniment a la platja de la Barceloneta, situada enfront de la seva seu corporativa, que ha reunit 1.200 persones i en el qual s'ha donat a conèixer també la nova col·lecció primavera-estiu 2020.

La nova imatge corporativa és un dels tres pilars de l'estratègia de canvi de Desigual, orientada cap a un nou model de negoci amb una revisió del producte i una xarxa de distribució adaptada a la nova realitat del comerç i els hàbits de consum.