Un espai de Brownie. (Foto: Arxiu ANA)
Empresa

Pyrénées obre un espai de la marca juvenil Brownie

S’ha consolidat com una de les firmes referents dins del secto

 

 

Aquest divendres Pyrénées Andorra obre el nou corner de Brownie a la secció de moda de dona. Una marca de roba espanyola fundada el 2006 pel matrimoni format per Mercedes Ortega i Juan Morera. Brownie s’ha consolidat com una de les firmes referents dins del sector de la moda juvenil i amb un estil marcat per la tendència casual.

Pyrénées aposta per la moda jove perquè és fresca, atrevida i còmode. Els 'total looks' que ofereix Brownie compleixen aquests tres requisits. L’essència mediterrània i boho chic protagonitzen els looks d’aquesta firma per a les dones més cosmopolites i urbanes.

Les col·leccions es caracteritzen per oferir bàsics atemporals i peces de roba de major tendència amb una bona relació qualitat-preu. Brownie aposta per un estil molt proper al californià amb lemes en anglès i logotips que et reporten a la cultura americana. També predominen els colors i els estampats. A més, Brownie renova les col·leccions i va actualitzant els models de forma més habitual.

Brownie vol ser la marca de referència en moda per a adolescents i dones amb un esperit jove. Els seus dissenys d’estil mediterrani enamoren a un públic molt ampli combinant el casual amb l’esportiu.  Els estilismes de la marca es basen en la feminitat, la qualitat i l’elegància.