Un dels 'fam trips' que s’organitzen des de l’Andorra Convention Bureau. (Foto: Andorra Turisme)
Empresa

Unes 175 persones d’una empresa farmacèutica trien Andorra per fer una trobada empresarial

Es combinen jornades de treball entre treballadors i directius, i també s'aprofita per descobrir la destinació

Andorra la Vella.- A mitjans del mes de febrer, unes 175 persones d'una coneguda empresa farmacèutica faran una estada a Andorra per realitzar diferents reunions de treball i també per gaudir de l'oferta turística d'hivern, segons informa Andorra Turisme aquest dimarts en un comunicat. Es tracta d'una trobada empresarial on es combinen jornades de treball entre els treballadors i directius que hi participen i també aprofitar per descobrir la destinació amb activitats de 'teambuilding' a la neu.

Aquest esdeveniment és una realitat gràcies a les diferents accions que l'Andorra Convention Bureau duu a terme al llarg de tot l'any i en concret, als 'fam trips' per donar a conèixer la destinació turística i les diferents activitats que ofereix. Una de les principals accions perquè les agències especialitzades en turisme MICE coneguin Andorra és a través de l'organització de diferents 'fam trips' (viatge de familiarització).

Precisament, l'Andorra Convention Bureau ha organitzat aquest cap de setmana un 'fam trip' en què hi han participat un total de nou empreses procedents de París, Lió, Nantes i Lille. Durant aquests tres dies han gaudit de les diferents activitats de neu que ofereixen les estacions d'esquí com ara el múixing, la tirolina i el Magic Gliss a Grandvalira, mentre que a Vallnord-Pal Arinsal van fer una excursió de raquetes de neu nocturna i un sopar en un restaurant de la mateixa estació. A més, van aprofitar per descobrir Caldea, degustar productes autòctons andorrans, visitar instal·lacions i conèixer els principals eixos comercials del país.

L'estada permet posar en contacte diferents agències de viatge especialitzades en el turisme de negocis perquè coneguin de primera mà quina és l'oferta turística orientada a aquest tipus de públic que disposa Andorra durant l'hivern. De fet, a la benvinguda es va organitzar un 'workshop' entre les empreses participants i diferents membres de l'Andorra Convention Bureau.

D'altra banda, del 24 al 26 de gener es repetirà aquesta acció promocional amb agències de viatges MICE de Barcelona i Madrid. Entre altres accions, els membres de l’Andorra Convention Bureau organitzen aquests 'fam trips' quatre vegades a l’any (dos a l’hivern i dos a l’estiu) i en destaquen la seva efectivitat, ja que acaben generant un volum important de peticions per a la celebració d’actes d’empresa a Andorra.