Façana de Morabanc. (Foto: Arxiu)
Sector financer

La banca en línia de MoraBanc, contractable des del telèfon

Des de l’inici de l’emergència sanitaria originada per la Covid-19, l'entitat s'ha adaptat per seguir funcionant amb les màximes garanties de seguretat per a clients i treballadors

Andorra la Vella.- MoraBanc ha informat que ha modificat el procés de contractació de la banca en línia per als seus clients, pe r tal que es puguin donar d’alta per telèfon sense necessitat de passar per l’oficina per realizar cap part del tràmit. Amb aquesta opció, l'entitat vol donar les màximes facilitats als usuaris, ja siguin persones físiques -que desitgin un perfil de banca online d’economia domèstica-, o bé es tracti d’un perfil inversor -que necessiti fer les gestions bancàries a distància en aquests dies d’emergència sanitaria-.

Les persones que vulguin contractar la seva banca online només han de trucar a Telebanc i seguir les instruccions dels gestors que els donaran el suport necessari.

Actualment, els diferents canals de MoraBanc permeten fer gairebé totes les operacions i gestions bancàries. L'entitat recomana fer servir l’App, la banca online, TeleBanc 884 884 i els caixers. Les operacions més habituals que es poden fer amb la banca online són transferències i traspassos, consulta de moviments, consulta de límit i ús de les targetes de crèdit o compra i venda de valors.

Activació del codi CIP de les tagetes per telèfon

Les targetes de dèbit i de crèdit de MoraBanc tenen un codi CIP (Codi d’Identificació Personal) per poder fer compres en comerços segurs per internet. Aquest codi es demana al finalitzar l’operació per poder validar la compra. Ara es podrà demanar el codi per telefòn trucant a Telebanc. Els caixers segueixen actius per activar el codi CIP, però amb aquesta nova operativa, s’eviten desplaçaments per disposar del codi.

Des de l’inici de l’emergència sanitaria originada per la Covid-19, MoraBanc ha adaptat totes les seves línies de negoci per seguir funcionant amb les màximes garanties de seguretat per a clients i treballadors. La transformació digital aplicada en els darrers anys i la fortalesa de l’entitat, han permés activar un pla de contingència en un temps record que permet a gairebé la totalitat de la plantilla treballar des de casa mantenint el servei proper al client.