Una imatge de la plana web de la Cambra de Comerç. (Foto: CCIS)
Iniciatives

La Cambra potencia la formació virtual

Fins a 4.700 persones han participat en els webinars que ha ofert durant el confinament

La Cambra de Comerç, Indústria i Serveis d’Andorra ha creat una plataforma de formació virtual pròpia per incrementar les capacitats tècniques i oferir d’altres formats formatius per als usuaris. Així, reorienta, a partir del 25 de maig, una de les seves activitats principals com és la formació. L’objectiu, manifesten, és donar resposta al context actual i al canvi d’hàbits i noves expectatives en l’àmbit de la formació. Constaten que les 22 sessions de webinars que han ofert han generat l'interès de 4.700 persones.

Així, la Cambra actualitza l’activitat de la formació potenciant la virtual i incrementant l’oferta formativa sense renunciar a la presencial, que es recuperarà quan es pugui dur a terme. Amb aquest objectiu, ha desenvolupat una plataforma digital pròpia per incorporar formacions tècniques de més durada que seran de pagament. A priori, les formacions de quatre hores tindran un cost de 50 euros i les de vuit hores, de 80 euros. I mantenen el patrocini en formació del BancSabadell d’Andorra.

Un altre fet rellevant en aquest àmbit és la renovació de l’acord, preexistent des de fa 15 anys, amb l'escola de negocis Esade per incloure formacions del programa 'Executive Education' adreçades a directius. Aquest nou enfocament de l’acord vol contribuir "a la formació continuada dels professionals del país, permetent que no s’hagin de desplaçar fora". A hores d'ara hi ha ja formacions programades en aquest marc.

Addicionalment, la Cambra ha decidit donar continuïtat a les sessions de webinars, és a dir, les sessions informatives de contingut d’interès empresarial o professional, vista "la gran acceptació" obtinguda.