El Salvador demana a l'ACA que dissenyi el seu pla de comercialització
A l'Alça

El Salvador demana a l'ACA que dissenyi el seu pla de comercialització

L'èxit de l'entitat andorrana per captar nous socis travessa fronteres i es posa d'exemple entre la resta de clubs internacionals

L'Automòbil Club d'Andorra (ACA) ha dut a terme els darrers quatre anys un pla estratègic que l'ha fet augmentar el nombre de socis i ampliar la cartera de clients que formen part de l'ACA Màster i l'ACA Segurs. La Federació Internacional de l'Automòbil (FIA) el posa sovint d'exemple entre els altres clubs que en formen part i la seva bona gestió acaba creuant fronteres. Així ho ha explicat el president de l'ACA, Ernic Pujal, durant la seva entrevista al programa 'A l'alça', on ha explicat que "recentment, l’Automòbil Club d'El Salvador ens ha contactat per demanar-nos si els hi podem treballar un pla de comercialització que els faci augmentar el nombre de socis".

Amb més de 10.000 socis, l’Automòbil Club d’Andorra és l’entitat sense ànim de lucre més gran del país. El pròxim 25 de març, l’ACA tanca una de les etapes més pròsperes amb el pròxim relleu del consell directiu. Després de vuit anys com a president, Enric Pujal i el seu equip han aconseguit un creixement exponencial de nous socis, i deixen les finances completament sanejades amb capacitat pròpia per afrontar el futur. "Sense ànim d’imposar res, hem treballat un nou pla estratègic a tres anys, que comença aquest any, que la nova junta trobarà sobre la taula, i si vol, podrà seguir", ha avançat Pujal.

Durant el programa, l'encara president ha repassat la seva gestió i s'ha mostrat satisfet de deixar, per a la nova junta, "un equip fort i que està orgullós de treballar a l’ACA i uns socis amb un sentit de pertinença molt elevat", i ha afegit que també "es trobaran una metodologia de treball molt arrelada". A les portes d’un canvi en la presidència, l’entitat encara els anys vinents amb la voluntat de continuar creixent, sempre com una agrupació al servei dels socis amb una línia continuïsta encapçalada per l'empresari Enric Tarrado.