L’hotel Golden Tulip Inn Delfos d'Escaldes-Engordany. (Foto: Daguisa Hotels)
Turisme

Dos establiments de Daguisa Hotels s'incorporen a la marca Hôtels & Préférence

El grup ha traslladat les oficines centrals a un nou espai a l’hotel Delfos d’Escaldes-Engorgany i ha canviat el disseny de la web

Aquesta nova temporada, els hotels de muntanya Font d’Argent Pas de la Casa i Font d’Argent Canillo –gestionats per Daguisa Hotels– s’incorporen a la marca Hôtels & Préférence, de manera que quatre dels cinc hotels de la segona cadena andorrana passen a formar part de tres marques diferents de Louvre Hotels Group, en exclusiva a Andorra, segons informa aquest dimarts la cadena en un comunicat. En concret, aquests dos nous establiments d’Hôtels & Préférence s’afegeixen als hotels Golden Tulip Andorra Fènix i Tulip Inn Andorra Delfos, ambdós a Escaldes-Engordany.

Fundada l’any 2000, Hôtels & Préférence és una marca internacional de Louvre Hotels Group, el segon grup hoteler internacional del món, que compta amb 144 hotels boutique d’alta gamma, principalment de 4 i 5 estrelles, en establiments elegants i amb personalitat. Per a Jordi Daban, CEO de Daguisa Hotels, “els establiments de la marca Hôtels & Préférence són rigorosament seleccionats perquè han d’oferir una impecable qualitat de servei per respondre a les expectatives d’una clientela que vol allotjar-se en uns establiments de luxe, que alhora són acollidors”. A més de complir amb aquests estàndards de qualitat, Daban ressalta el fet que quatre dels cinc hotels del grup formin part de tres marques diferents de Louvre Hotels “dona internacionalitat a la marca andorrana Daguisa Hotels”.

Des del present mes de gener, Daguisa Hotels ha inaugurat unes oficines a les mateixes instal·lacions de l’hotel Golden Tulip Inn Delfos, al centre d’Escaldes-Engordany, passant a tenir 300 m2 repartits en tres plantes, amb dues sales de reunions, despatxos, cuina-office i espais de coworking. Amb una decoració contemporània, lluminosa i càlida, les oficines alberguen l’equip directiu i de reserves, recursos humans i administració del grup. Finalment, Daguisa Hotels ha llançat una nova pàgina web, amb un disseny més atractiu i actual que, a més, millora la usabilitat i l’experiència de navegació de l’usuari, el qual podrà informar-se i reservar habitació de manera més ràpida i intuïtiva.