"/>

"/>
Diumenge 04 de maig de 2025
|
04:53 H
Condis va obrir fa dos anys el seu primer local franquiciat a Andorra.
Condis va obrir fa dos anys el seu primer local franquiciat a Andorra. (Foto: Arxiu ANA)
Empresa

Condis guanya 9,5 milions el 2017, un 34% més, i eleva un 6% la seva facturació, fins als 866 milions

Andorra la Vella

Condis va obtenir un benefici net de 9,5 milions d'euros el 2017, la qual cosa suposa un increment del 34% respecte a l'any anterior, i va aconseguir una facturació de 866 milions d'euros, un 6% més, segons ha informat aquest dijous la cadena de supermercats. Les vendes mercantils van superar els 722 milions d'euros, prop d'un 5% més que el 2016, mentre que el resultat brut d'explotació (Ebitda) es va situar el 2017 per sobre dels 33 milions d'euros.

De cara a aquest any, la companyia preveu un increment de la facturació del 3,5%, fins a situar-se prop dels 900 milions d'euros. Condis va tancar el 2017 amb un total de 537 supermercats, 41 més que els que tenia a finals del 2016, i 200.893 metres quadrats de superfície comercial. El nombre de persones que treballen per Condis es va incrementar un 4,8%, fins aconseguir els 6.027 col·laboradors.

La companyia ha subratllat que la seva aposta per impulsar establiments sota el règim de franquícia, des de fa més de 36 anys, amb un model de gestió que replica el de la botiga pròpia i ofereix un suport ampli al franquiciat, ha propiciat un alt creixement en aquestes botigues. El 2017, Condis comptava amb 338 franquícies. Condis va invertir 25,6 milions d'euros el 2017, un 14% més que en anys anteriors, destinats principalment a la reforma de dotze supermercats propis, l'obertura de nous establiments propis i franquícies i al projecte en curs d'ampliació de la plataforma de Montcada.

La majoria de les reformes han estat en establiments de l'ensenya 'Condis' que s'han actualitzat i han reobert com a 'Condis, el teu super' i 'Condislife'. Part de la inversió de la companyia també ha estat destinada a millorar les seves infraestructures logístiques i de transport.

En el marc del seu pla d’expansió, Condis va inaugurar el juliol del 2016 el seu primer supermercat franquiciat a Andorra sota l’ensenya Condislife. L’establiment, del Grup Sant Eloi, està situat a la Carretera General s/n de Sant Julià de Lòria, amb una superfície de vendes de 1.286 metres quadrats. Aquest nou establiment va nèixer amb “l’objectiu d’oferir productes de proximitat i qualitat als ciutadans andorrans, adaptant-se a les seves necessitats i estil de vida”, segons Pedro López, Coordinador General de Franquícia i Expansió Condis. Condislife, l’ensenya d’aquest primer establiment de la companyia a Andorra, respon precisament a aquesta aposta per la reinvenció del supermercat de proximitat, inspirat en els consumidors, competitiu i diferenciador.

Es presenta com “El Teu Gran Súper-Mercat”, ja que combina el millor del súper (varietat, elecció, amplitud, ordre i preu) amb el millor del mercat (producte fresc de qualitat, sensorialitat i tracte personal), que ocupa gairebé el 40% de la superfície de venda. “Amb l’obertura del primer establiment a Andorra, Condis vol estar al costat dels andorrans, per donar resposta a les seves necessitats amb un servei de qualitat i una àmplia oferta de productes. Neix amb l’ànim de convertir-se en el seu súper de referència”, afirma Pedro López.

El Condislife de Sant Julià de Lòria disposa de seccions d’alimentació general, celler, expositors i mostradors de carnisseria i xarcuteria, congelats, peixateria, perfumeria i drogueria, a més de fruiteria i fleca. El seu horari comercial és de 8.30 a 20.30 hores de dilluns a divendres i diumenges i de 8 a 21 hores dissabtes.

Notícies relacionades