Dijous 08 de maig de 2025
|
03:33 H
La clínica Podoactiva Andorra atén els jugadors del MoraBanc Andorra.
La clínica Podoactiva Andorra atén els jugadors del MoraBanc Andorra. (Foto: Podoactiva)
Empresa

Angels ven el 100% de l'Institut Valencià del Peu al grup Podoactiva

València

La societat d'inversió Angels, impulsada per l'empresari Juan Roig, ha signat un acord per a la venda del 100% de l'Institut Valencià del Peu (IVPie) al grup empresarial de clíniques Podoactiva, especialitzada en tractaments podològics i en estudis biomecànics del peu. En un comunicat, Angels ha informat que l'acord de compravenda, del qual no ha facilitat la quantia, garanteix la continuïtat de l'activitat de l'institut, que continuarà amb la seva aportació de serveis terapèutics especialitzats en la cura integral del peu.

Entre la cartera de clients d'IVPie figuren entitats com el València Basket, inclòs el complex formatiu i esportiu Alqueria del Basket, el Vila-real CF i el València CF. Angels va entrar en l'accionariat d'IVPie el 2009, i un any després, es va inaugurar una clínica a València dedicada a la cura integral podològica que des de llavors ha multiplicat cada any el nombre de pacients.

Des de la societat han valorat "molt positivament" l'operació, "tant per als professionals com per als clients", a causa de l'aposta de Podoactiva per la "innovació tecnològica". Podoactiva, en la qual, segons el comunicat, hi ha més de 3.500 professionals del món de l'esport i 350.000 pacients de totes les edats, és especialista en podologia esportiva, amb protocols específics per al diagnòstic de patologies d'esportistes amateurs i professionals. A més, compta amb més de 170 empleats, més de cent clíniques repartides pel territori espanyol, i vuit clíniques i unitats internacionals a Andorra, Mèxic, Portugal, Itàlia i Polònia. La clínica d'Andorra es va inaugurar el setembre del 2017 i està dirigida per l'exciclista professional Ángel Vicioso.