Seur va facturar 690 milions d'euros el 2018, un 4,5% més que l'any anterior, amb 115 milions de paquets lliurats, fet que suposa un increment del 2,5%. El comerç electrònic va tenir en 2018 un impacte en la xifra de negocis d'aquesta empresa de transport de paqueteria i missatgeria de 229 milions, un 7% més que l'any anterior. La companyia ha comunicat que les seves vendes internacionals, incloent-hi Andorra, van créixer l'any passat un 18%, fins a sumar 198 milions, fet que suposa un 29% de la facturació global.
En el capítol d'inversions, Seur ha informat que destinarà més 10 milions anuals a noves infraestructures i a flota de vehicles. Aquest mateix any, obrirà una nova nau a Miranda de Ebro (Burgos), la segona en aquesta localitat, per gestionar el negoci internacional amb el Regne Unit. Seur preveu el 2019 un alentiment respecte a anys anteriors derivada d'una desacceleració del consum i una disminució en les exportacions i importacions.
El seu conseller delegat, Alberto Navarro, assenyala en una nota que esperen creixements "més moderats" en el negoci domèstic i majors en l'internacional, en aquest últim per sobre de les xifres de 2018. Seur també preveu que el comerç electrònic segueixi impulsant el sector, amb el repte de "guanyar eficiència" en l'elevada estacionalitat i concentració de volums que presenta aquesta activitat.