Dilluns 05 de maig de 2025
|
18:29 H
El conseller delegat de Tous, Carlos Soler-Duffo.
El conseller delegat de Tous, Carlos Soler-Duffo. (Foto: Tous)
Empresa

Tous registra unes vendes de 466 milions el 2018, un 4,5% més, i supera les 700 botigues

Barcelona

La marca de joieria i accessoris Tous ha mantingut la seva tendència de creixement el 2018 amb un nou rècord de vendes, en obtenir una xifra de negoci de 466 milions d'euros, un 4,5% més que en l'exercici anterior, i ha superat per primera vegada la barrera de les 700 botigues al món, i es consolida com una marca global de luxe assequible amb presència a 56 països, entre ells Andorra on disposa d'un espai a Pyrénées (Andorra la Vella) i d'una botiga a l'avinguda Carlemany d'Escaldes-Engordany.

Segons ha informat la companyia catalana, el mercat internacional ha guanyat pes, perquè 460 establiments que la marca té fora d'Espanya ja suposen dues de cada tres botigues, el 65,5% sobre el total. "Hem demostrat un any més l'èxit del nostre model de negoci, amb l'obertura de 90 noves botigues al món i el constant augment de les vendes", ha destacat Alba Tous, presidenta de la companyia.

Durant el 2018 s'han iniciat operacions al Canadà, Corea del Sud, Hondures i Kuwait, totes elles zones amb grans expectatives de creixement, segons detalla l'empresa. La marca ha experimentat un significatiu creixement en el canal en línia i les vendes s'han incrementat un 43% respecte a l'any passat. Al llarg del 2018, s'ha iniciat el comerç electrònic a cinc països, i suma dinou mercats amb vendes digitals. Així, el canal digital s'ha convertit en el tercer mercat de la companyia en xifra de vendes, i se situa just per darrere d'Espanya i Mèxic i acumula un 8% de la facturació global.

El conseller delegat de Tous, Carlos Soler-Duffo, ha assenyalat que la digitalització és una de les principals prioritats com a companyia i cada vegada té més pes per al negoci. "Impulsar nous canals de venda significa flexibilitzar el nostre servei i adaptar-nos a les necessitats d'un consumidor cada vegada més digital que necessita un accés diferent als nostres productes", ha valorat el directiu, que va assumir el càrrec el març passat. També durant el 2018, la companyia ha experimentat un creixement en totes les seves categories de producte: joieria, rellotgeria, bosses, perfums, ulleres i altres complements. Segons destaca, la marca ha consolidat un ampli ventall de productes, sent sempre la categoria de joieria el 'core business' de la companyia, amb un 73% de les vendes totals de la marca.

Notícies relacionades