Base Operativa d’Andbus a Andorra la Vella. (Foto: Andbus)
Empresa

Els usuaris d'Andbus valoren amb més d'un 9 la puntualitat, la neteja i el tracte rebut

Des de principis d'abril s'han fet 530 enquestes

L'empresa Andbus continua apostant fermament per la qualitat dels serveis que ofereix als usuaris. Per aquest motiu, el passat 1 d’abril va engegar un procés de valoració per part de totes les persones que utilitzen la companyia per a conèixer de primera mà, quina és la valoració i com poden millorar. En aquest sentit, i durant aquest mes i mig de funcionament, Andbus ha rebut un total de 530 enquestes procedents tant de les línies de Barcelona i Toulouse, com de les línies comunals i dels serveis discrecionals que han portat a terme. Els usuaris donen un 9,4 de valoració dels serveis sobre 10 on destaquen la puntualitat dels serveis, la neteja dels vehicles i el tracte personalitzat. Un dels aspectes que els usuaris donen més importància és en el fet de tenir localitzat en tot moment el vehicle gràcies a l’aplicació.

Les enquestes es realitzen de manera telemàtica, a través d'un codi QR que hi ha a cada un dels vehicles. A més, per cada enquesta es realitza una donació a una ONG del Principat.