Dissabte 27 d'abril de 2024
|
22:44 H
Una imatge de la botiga de Lola Casademunt a l'avinguda Meritxell 114.
Una imatge de la botiga de Lola Casademunt a l'avinguda Meritxell 114. (Foto: M. F.)
Una imatge de la botiga de Lola Casademunt a l'avinguda Meritxell 114.
Una imatge de la botiga de Lola Casademunt a l'avinguda Meritxell 114. (Foto: M. F.)
Empresa

Lola Casademunt comença la internacionalització amb botigues pròpies a Andorra

Lola Casademunt, la firma de moda i accessoris per a la dona, posa un peu a Andorra i ho fa en el marc de l'estratègia d'internacionalització de la marca. L'empresa catalana fa una aposta important pel país, ja que la botiga situada a l'avinguda Meritxell 114 és la primera fora del territori espanyol i suposa el primer pas que la marca vol donar per tenir botigues pròpies a altres països. Així ho ha explicat el director general de Lola Casademunt, Paco Sánchez, durant la inauguració de la botiga que aterra al Principat de la mà de Perfumeria Júlia.

Sánchez destaca que obrir aquest establiment a Andorra, en plena avinguda Meritxell, és "molt important" per a la marca, ja que Andorra és "un país molt estimat" i a més creuen que els pot ajudar a posicionar-se en altres mercats, com el francès. En aquest sentit, destaquen que és "un país estratègic", pel volum de visitants que rep, especialment de França i Espanya. De fet, l'any que ve la marca vol començar l'expansió al país gal i a Itàlia i consideren que tenir la botiga a Andorra servirà perquè el públic francès vagi coneixent la marca.

A més, aquesta obertura a Andorra té també un vessant sentimental, ja que plasma la feina conjunta de "dues famílies i especialment de dues dones", Júlia Bonet i Lola Casademunt. De fet, aquesta col·laboració ha estat també apel·lada per la filla de Casademunt, Maite, durant l'acte d'inauguració de la botiga.

Tal com comenta Sánchez, la companyia segueix amb el seu pla d'expansió internacional que va iniciar a principis de l'any 2021 i ja està present a més de vint països com Andorra, Bèlgica, Xipre, França, Itàlia, Irlanda, Mèxic, Portugal i Puerto Rico a través de 550 punts de venda multimarca. L'obertura a Andorra, però, és "la primera pedra" per a la internacionalització comptant amb punts de venda propis. A més, destaca que la "fusió" en un mateix espai amb perfumeria Júlia suposa incidir en conceptes com "l'elegància i l'exclusivitat".

Notícies relacionades