Dissabte 27 d'abril de 2024
|
08:47 H
Javier Sánchez Lamelas prendrà part a la jornada organitzada per Andorra Telecom.
Javier Sánchez Lamelas prendrà part a la jornada organitzada per Andorra Telecom. (Foto: )
Empresa

La marca i com treballar-la, a la Jornada d'empresa d'Andorra Telecom

Andorra la Vella.- La marca i com treballar-la per fer-la més rellevant serà la temàtica que s'abordarà en la Jornada d’empresa d’Andorra Telecom que se  celebrarà el 3 d’octubre al matí a l’Art Hotel.

Avui en dia, que la digitalització ho canvia tot molt i ràpid, la gestió d’una marca suposa un repte per una empresa, i especialment per als departaments de màrqueting i per als empresaris que han de gestionar el seu propi negoci. Amb l’objectiu d’aprofundir en aquest repte i compartir amb les empreses del país l’experiència i coneixement d’experts en la matèria, Andorra Telecom proposa aquest any i sota el títol 'Marques que sedueixen, marques que venen' aquesta jornada adreçada a les empreses.

Els ponents convidats són el cofundador i CEO de Top Line Marketing i antic vicepresident de màrqueting a Coca-cola a nivell mundial i autor del llibre 'Marketing: The Heart and Brain of Branding', Javier Sánchez Lamelas. En la seva ponència, 'Marketing del futuro', Sánchez explicarà quines coses no canviaran en la construcció de les marques i quines ho faran radicalment en la manera de fer màrqueting.

El segon ponent convidat és el David Ledesma, director de màrqueting de Grandvalira Resorts, que a la seva ponència 'Grandvalira Resorts, estratègia de marca en un entorn global' farà un anàlisi del treball desenvolupat de la marca Grandvalira, una de les més rellevant del Principat i del món de la neu.

La jornada es desenvoluparà entre les 9.30 i les 12 hores i les persones interessades es poden inscriure al web d'Andorra Telecom.

Notícies relacionades