"/> "/>
Diumenge 15 de juny de 2025
|
13:05 H
La creadora de contingut gastronòmic, Andrea Regadera, i la CEO i cofundadora d'AUMENTIUM, Jessica Rivera.
La creadora de contingut gastronòmic, Andrea Regadera, i la CEO i cofundadora d'AUMENTIUM, Jessica Rivera. (Foto: )
Speaker's Corner

De compartir recomanacions a liderar una comunitat foodie influent: Andrea Regadera a ‘El Teler Daurat’

"Ens interessa molt conèixer què hi ha al darrere d'una comunitat digital amb tanta projecció, i entendre com es pot passar de compartir una passió personal a una proposta de valor reconeguda".

Escaldes-Engordany.- "Ens interessa molt conèixer què hi ha al darrere d'una comunitat digital amb tanta projecció, i entendre com es pot passar de compartir una passió personal a una proposta de valor reconeguda". Aquesta és una de les raons per les quals la CEO i cofundadora d'AUMENTIUM, Jessica Rivera, ha decidit convidar la creadora de contingut gastronòmic Andrea Regadera com a protagonista de la divuitena edició de 'El Teler Daurat'. Una sessió que girarà al voltant de l'impacte de les xarxes socials en l'emprenedoria digital i que tindrà lloc el proper dimecres 21 de maig a les 19 h, dins de l’espai d’entrevistes que forma part de la iniciativa social d’AUMENTIUM i que es realitza habitualment a l’Speakers'Corner de l’Hotel Roc Blanc d’Escaldes-Engordany.

Tal com explica Rivera, l'elecció d'aquest perfil respon a la voluntat d'explorar camins d'emprenedoria que potser no s'identifiquen amb el concepte tradicional que sovint es té de l’empresariat. "En aquesta temporada hem apostat per perfils més diversos. L'Andrea ens va cridar l'atenció perquè ha creat una comunitat sòlida al voltant del seu compte @RegaderaFoodie, que actualment és una de les referències gastronòmiques més influents d'Andorra" assenyalava Rivera, tot destacant que allò interessant és entendre com va detectar el potencial d’aquesta iniciativa i com l’ha fet créixer fins a convertir-la en un projecte amb identitat pròpia.

De fet, el camí de Regadera destaca per la seva capacitat de transformar una passió personal en un projecte amb segell propi. Llicenciada en Història i amb experiència professional com a arxivera dins l'administració pública, ha sabut combinar una mirada creativa i estratègica dins l'entorn digital. "Tot va començar d'una manera molt orgànica" explicava Rivera. "Quan els seus familiars i amics venien a visitar-la a Andorra, ella els recomanava llocs on menjar bé. Guardava fotografies, anotava detalls... i va ser l’any 2021 quan va decidir fer aquest recull públic a través d’Instagram" afegia. A partir d’aquest moment, el seu compte no ha deixat de créixer, i ara ja ha esdevingut una comunitat fidel. "Li preguntarem sobre l’estratègia de continguts, el vincle amb els seguidors, com ha viscut personalment aquest procés, quins aprenentatges ha extret i també com ha afrontat els desafiaments propis de les xarxes socials, com ara la gestió dels comentaris negatius o les crítiques".

En el marc de la trobada, també es parlarà del seu equip, ja que darrere de RegaderaFoodie hi ha també el seu company que, juntament amb ella, s'ocupa de la gestió del projecte. A més, se li preguntarà si veu aquesta iniciativa com una possible via de monetització, així com quines són les seves perspectives de futur. "La sessió també vol aprofundir en el coneixement pràctic que l'Andrea ha anat adquirint sobre la creació de continguts, ja que cada xarxa social té les seves particularitats. En aquest sentit, volem que comparteixi consells, claus i bones pràctiques que considera útils per a qualsevol persona que vulgui començar a construir una comunitat o fer créixer un projecte digital" afegia la cofundadora d’AUMENTIUM. Rivera també ha destacat que la sessió està adreçada a qualsevol persona interessada en entendre el valor de les xarxes socials com a eina per comunicar, connectar i, fins i tot, emprendre. "És un espai obert a tothom. Avui dia, les xarxes són una eina transversal que poden ajudar tant joves que comencen com professionals consolidats".