Dilluns 15 de setembre de 2025
|
19:19 H
L'artista Cecília Santañes serà entrevistada per la CEO i cofundadora d’AUMENTIUM, Jessica Rivera, en la sessió inaugural de la tercera temporada d'El Teler Daurat.
L'artista Cecília Santañes serà entrevistada per la CEO i cofundadora d’AUMENTIUM, Jessica Rivera, en la sessió inaugural de la tercera temporada d'El Teler Daurat. (Foto: Imatge cedida per Jessica Rivera)
Speaker's Corner

Una marca personal construïda a partir de les emocions

L’artista i emprenedora Cecília Santañes compartirà la seva experiència de superació personal i com va convertir les emocions en una marca pròpia

Andorra la Vella.- El proper dimecres 17 de setembre torna 'El Teler Daurat', l'espai d'entrevistes de persones emprenedores i vinculades amb el món de l’emprenedoria que comparteixen les seves experiències empresarials. La tercera temporada d'aquest esdeveniment, que forma part de la iniciativa social d’AUMENTIUM i que es realitza habitualment en el cicle de conferències de l'Speaker's Corner que organitza l'Hotel Roc Blanc, tindrà com a protagonista la il·lustradora Cecília Santañes, una artista que mitjançant el seu treball artístic ha aconseguit crear la seva pròpia marca, que porta per nom LACECI COLORS.

"Fa temps que la segueixo perquè la seva proposta em sembla entranyable, em transmet llum, innocència, amor, alegria i vida, i sap plasmar molt bé les emocions. Ha tingut situacions i experiències adverses a la seva vida i a través de l'art ha estat capaç de superar-ho", explica la CEO i cofundadora d’AUMENTIUM, Jessica Rivera. "Ha aconseguit transformar les seves emocions en art, la creativitat no és només una forma d'expressió, sinó també un mecanisme de sanació i superació", afegeix Rivera. Santañes li van diagnosticar un càncer de mama i "a través de les seves il·lustracions relata la seva pròpia experiència i mostra com mitjançant l'art va ser capaç de sanar", descriu Rivera.

L'entrevista, que tindrà lloc a les 7 de la tarda, aprofundirà en com "l’art es va convertir en una eina de supervivència personal, i com es pot aprendre a superar aquestes situacions adverses" i també com "ha aconseguit crear una marca personal com a resultat del seu procés", detalla la CEO i cofundadora d’AUMENTIUM. L'objectiu és mostrar com "l’essència i la base d’aquesta marca tenen origen en fer-nos partícips del seu món interior, de compartir la seva història de superació personal, de mostrar-nos la seva vulnerabilitat i plasmar-ho d’una manera autèntica i honesta a través de l’art", remarca Rivera.

En aquest sentit, els assistents de la conferència podran escoltar de primera mà com ha viscut el procés de crear aquesta marca personal i quins són els següents passos que vol emprendre per continuar-la expandint. "Ella treballa a la impremta i va construir la seva empresa combinant la seva professió amb la seva passió", esmenta Rivera. En aquesta línia, comenta que "és molt inspirador veure com ha treballat, de forma constant, pacient i perseverant per no deixar enrere la seva passió i donar-la a conèixer al món". Així doncs, el col·loqui pot ajudar moltes persones a plantejar-se en apostar per si mateixes, tal com va fer la il·lustradora en el seu moment. "És interessant per a les persones que estan treballant, però que tenen la inquietud d’emprendre i no s'atreveixen a llançar-se, els pot inspirar", declara la responsable del Teler Daurat.

Rivera també explica que tractaran com Santañes ha evolucionat la seva obra al llarg de la seva trajectòria, com les emocions són la base de la seva creativitat i com va viure l’experiència en passar a l’art digital. "És molt interessant com la seva obra ens convida a mirar dins, i connectar amb els nostres propis processos interns" indica.

Notícies relacionades