Andorra la Vella.- Andorra Telecom celebrarà el dijous 9 d’octubre una nova edició de la Jornada Empresa, que tindrà lloc de 10 a 12.30 hores a l’Art Hotel d’Andorra la Vella. La trobada reunirà empreses del país per reflexionar sobre les tendències en comunicació i 'branding' i el paper clau de les marques en un entorn competitiu i en transformació.
Amb el títol 'El futur de les marques: rellevància, connexió i emoció', la jornada comptarà amb la participació de dos experts en màrqueting i comunicació. Per una banda el Javier Velilla, soci director de Comuniza, presentarà l’Informe de tendències de 'branding' del 2026, elaborat a partir d’enquestes a 'brand managers' i responsables de màrqueting d’arreu. La seva ponència oferirà dades, casos pràctics i insights per dibuixar un full de ruta que ajudi les empreses a planificar els seus objectius de comunicació.
Per altra banda, la Noemí Pedra, directora de Màrqueting i Comunicació d’Andorra Turisme, explicarà la fórmula d’èxit de la marca Visit Andorra, des de les decisions de 'restyling' fins a la definició de valors i territori de marca, així com la gestió de la segmentació i els plans de mitjans. També compartirà l’impacte i l’evolució de les campanyes a través de dades i resultats.
La Jornada Empresa és un espai de trobada anual impulsat per Andorra Telecom amb l’objectiu d’oferir coneixement i eines útils al teixit empresarial del país, principalment petites i mitjanes empreses.
La inscripció és gratuïta i es pot formalitzar a través del web andorratelecom.com, amb places limitades.