Diumenge 28 d'abril de 2024
|
09:55 H
El cartell de les formacions que ofereix el comú d'Encamp.
El cartell de les formacions que ofereix el comú d'Encamp. (Foto: Comú d'Encamp)
Sector públic

El comú d’Encamp ofereix quatre formacions en línia sobre el màrqueting empresarial i la intel·ligència artificial

Encamp.- El comú d’Encamp ofereix una segona edició de les 'Píndoles tecnològiques'. La iniciativa es va posar en marxa l’any 2021 i s’emmarca en el pla de dinamització 'Fem Parròquia', on un dels eixos de treball és l’acompanyament al sector empresarial a través de projectes que impulsin la formació, la professionalització i el talent del capital humà. Aquestes formacions pretenen apropar petites/mitjanes empreses, comerços i autònoms a diferents eines digitals del mercat amb l’objectiu d’ajudar a millorar la competitivitat del teixit empresarial de la parròquia. La temàtica d’enguany gira al voltant del màrqueting digital i la intel·ligència artificial. 

Les formacions són gratuïtes i s’impartiran de forma virtual a través de la plataforma Microsoft Live Teams. En total hi haurà quatre sessions i les inscripcions ja es poden fer omplint un formulari a través de comuencamp.ad. Les inscripcions es poden fer com a màxim fins al dia abans de cada sessió.  

Per assistir a les formacions en línia només caldrà disposar d’Internet i d’un dispositiu, ja sigui un ordinador, tauleta o el telèfon mòbil. Un cop feta la inscripció, el comú facilitarà als inscrits l’enllaç per assistir a les diferents sessions.  

Aquestes formacions no són cursos per obtenir cap titulació. Tenen l’objectiu de posar a disposició dels participants diferents eines que puguin facilitar el seu dia a dia en l’àmbit del màrqueting empresarial, dissipant-los així de barreres i dubtes a l’hora de prendre iniciatives, especialment per a aquelles generacions que no són nadius digitals.

Totes les ‘píndoles’ es faran de les 10 a les 12 del matí. La primera començarà el 21 de novembre sota el títol ‘Intel·ligència artificial i màrqueting digital per a la meva petita/mitjana empresa’. En aquesta formació s’abordaran elements fonamentals del màrqueting digital establint una base essencial per a la comprensió d’aquesta disciplina. També es farà una introducció a diverses eines d’intel·ligència artificial.  

La segona formació tindrà lloc el 28 de novembre i es titula ‘Com puc mesurar la presència de la meva empresa a Internet i a les xarxes socials?’. En aquesta sessió s’explorarà la importància de la recopilació i interpretació de dades en el màrqueting digital, fent especial menció a les xarxes socials.  

Pel que fa a la tercera ‘píndola’, es farà el 12 de desembre amb el títol ‘Què hem de saber per contractar una empresa que m’ajudi amb el màrqueting digital?’. En aquesta ocasió es parlarà dels aspectes econòmics del màrqueting digital i com les empreses poden col·laborar amb agències especialitzades.  

El cicle de formacions es tancarà el 19 de desembre amb la sessió ‘Puc tenir un nou espai a internet gràcies a la Guia d’empreses d’Encamp?’. En aquesta proposta s’explicarà la nova plataforma de la guia d’empreses de la parròquia d’Encamp que en breu estarà en funcionament.  

Les tres primeres sessions les impartirà l’empresa encampadana Sinzerad i la darrera la farà l’empresa Andornet.

Notícies relacionades