El Grup Julià, que explota la línia del Directbus entre Andorra i Barcelona, el transport intern de Nadal, i el bus turístic del Principat, va tancar el 2017 amb una facturació rècord de 356 milions d’euros, que suposen un increment d’un 15% respecte a l’exercici anterior, en què es van facturar 309 milions. La companyia especialitzada en serveis de turisme i mobilitat va recordar que durant l’any passat va incorporar nous productes i serveis en totes les seves divisions que van sumar una inversió de 12 milions.
Quant a la facturació al mercat internacional, va representar un 60% de les vendes. En aquest sentit, Julià destaca el desembarcament a Roma, amb l’inici de la gestió del bus turístic 'I love Rome city tour' i la inauguració del primer bus turístic 100% elèctric a Marràqueix. Per divisions, la de turisme es manté com la de més pes, amb unes vendes de prop de 260 milions d’euros, un 15% més. Finalment, la divisió de transport de viatgers, liderada per Autocars Julià, és la que ha registrat un creixement més gran respecte a l’exercici anterior, un 30% més, fins als 30 milions d’euros.
El principal contracte que va guanyar en l'exercici passat va ser el transport col·lectiu de l'empresa automobilística Seat, que suposa 425 serveis diaris i la mobilització de més de 4.000 treballadors. La seva massa laboral es compon ara de 1.626 treballadors. Les inversions van créixer el 30% fins als 19,5 milions i el negoci internacional guanya la partida al mercat espanyol. Els contractes exteriors van suposar el 57,4% de les vendes. El 42,6% restant es va aconseguir en el mercat espanyol.