La secció de frescos és un dels punts forts de Carrefour (Foto: Redacció)
Caixeres d'Epizen atenent els primers clients del centre comercial (Foto: Redacció)
Empresa

Èxit en l’obertura d’Epizen

El centre comercial més gran d’Andorra dona el tret de sortida a una nova etapa del sector del ‘retail’ del país amb la millor oferta

Sant Julia de Lòria.- Epizen ha obert portes aquest dijous generant una gran expectació que s’ha traduït en un èxit d’afluència de públic. I és que aquest nou destí del Pirineu no passa desapercebut. La primera jornada a Epizen ha estat molt concorreguda tan bon punt s’han obert les portes, a les 16.30h de la tarda. L’elevada arribada de visitants ha provocat algunes cues puntuals en els accessos, si bé s’ha coordinat un dispositiu que ha permès no afectar la mobilitat en cap moment.

Avui s’han obert la planta baixa i la primera, i demà divendres s’obrirà la segona. Aquestes tres plantes fan part de la primera fase d’obertura, en la qual Epizen anirà incorporant espais de manera gradual i, a poc a poc, el públic podrà descobrir les noves propostes comercials d’aquest nou referent del comerç d’Andorra. A la segona fase, que es posarà en marxa durant el 2023, s’obrirà també una planta a l’aire lliure, a la coberta de l’edifici. Allà es podrà gaudir d’una gran zona en connexió amb la natura i l’entorn on hi passaran coses cada dia, coses que tenen a veure amb la gastronomia, l’entreteniment i la diversió.

Edgar Martínez, director d’Epizen, ha explicat que “l’obertura del centre s’anirà fent de manera progressiva i continuada, i en dues fases. En les properes setmanes i mesos s’aniran posant en marxa diferents botigues i nous espais comercials i de restauració. Cada cop que els nostres visitants vinguin a Epizen descobriran alguna cosa nova”, ha destacat.

L’oferta d’Epizen

L’alimentació és un dels pilars que conformen Epizen. Un gran hipermercat Carrefour de prop de 8.000 metres quadrats, el més gran del Principat d’Andorra, ocupa bona part de les plantes baixa i primera de l’edifici. Es tracta d’un supermercat innovador que ofereix showcookings en directe i espais gastronòmics de degustació de productes seleccionats. A més de dos espais de restauració, completen la superfície una gran botiga de Primor, ubicada a l’ala nord de l’edifici i amb una gran oferta en perfumeria i cosmètica, i McDonald’s, a l’ala sud. A la primera planta també s’hi troba la firma Lefties, del grup Inditex, líder en el seu segment de moda i complements per a home, dona i infantil, i Textura, amb un espai propi amb parament per la llar i decoració.

L’oferta es completa amb esports, electrònica de consum, òptica i restauració. A la segona planta hi conviuen altres botigues líders en la seva categoria com Sprinter, de roba i equipament esportiu i que obrirà el 2 de setembre; Tezenis, amb llenceria i moda íntima; IO: Electro&Home, amb la millor tecnologia als millors preus i l’espai de gaming més gran d’Andorra;, i l’òptica iBlú, amb un gran assortiment d’ulleres, marques i serveis personalitzats en visió. A destacar també la farmàcia ubicada a la planta baixa, que obrirà al setembre, i un espai pop-up de prop de 400 metres quadrats per on hi passaran diferents marques com Munich, Blue Banana, Skydiver o Couple&Pie, entre altres.

El nou centre comercial compta amb mil places d’aparcament gratuïtes i durant tot l’estiu en els accessos per la planta baixa s’hi celebrarà la primera edició de l’’Epizen Summer Opening’, un mercat gastronòmic i musical a l’aire lliure amb food-trucks i diferents espais ambientats on a banda d’assaborir una variada oferta gastronòmica es podrà gaudir d’actuacions musicals en directe i nombroses activitats de lleure. I és que si bé l’essència d’un centre comercial són les seves botigues, Epizen anirà més enllà de les compres i visitar-lo serà una experiència única, diferent i sorprenent cada dia.

A tocar de la frontera hispano-andorrana, Epizen neix amb l’objectiu d’esdevenir el nou referent del comerç del Principat. A l’exterior, rep el visitant amb una imponent façana polièdrica de color daurat durant el dia i retro-il·luminada amb diferents tonalitats durant la nit. A l’interior, garanteix una experiència de compra única i diferenciada. L’icònic edifici que alberga el centre comercial és la darrera i més espectacular aposta de Grup Pyrénées, que una vegada més lidera la modernització del model de turisme de compres del Principat.