El director del comitè nacional d'Andorra d'Unicef, Albert Mora, i la directora general d'Andorran Banking, Esther Puigcercós. (Foto: Andorran Banking)
Sector financer

Andorran Banking lliura 6.000 euros al comitè nacional d'Andorra per l'Unicef

És el setè any que l'organisme pren part en la campanya de l'ONG

Andorra la Vella.- Andorran Banking ha lliurat 6.000 euros al comitè nacional d'Andorra per l'Unicef col·laborant amb el programa de subministraments 'Inspired gifts, regals que salven vides', adreçat a pal·liar les necessitats dels nens i nenes més vulnerables.

La campanya, en la que Andorran Banking participa per setè any consecutiu, té com a objectiu la compra de productes tangibles, regals que canvien vides per ser distribuïts a comunitats arreu del món. Seguint amb la mateixa línia dels anys anteriors, s'ha escollit afavorir els subministraments relacionats amb la potabilització de l'aigua, la sanitat i facilitar l'accés a l'educació per a tots els infants, informen des d'Andorran Banking.

Aquesta donació permetrà enviar vint kits de sobres d'aliments terapèutics, 30 ràdios solars 'wind-up', 100 kits de dignitat, nou bicicletes, quatre bombes d'aigua manual, deu kits de llet terapèutica, i un kit de desenvolupament primera infància.

La col·laboració s'emmarca en la voluntat d'Andorran Banking d'afavorir i garantir que entitats i organitzacions que treballen en projectes humanitaris puguin desenvolupar la seva tasca. En aquest sentit, cal recordar que Andorran Banking promou i participa en diversos projectes de col·laboració amb diferents organitzacions que afavoreixen a la societat en general i els sectors més desfavorits.