Dilluns 29 d'abril de 2024
|
01:19 H
Un moment de la roda de premsa de la segona edició d'Andbus Solidari.
Un moment de la roda de premsa de la segona edició d'Andbus Solidari. (Foto: Andbus)
Un moment de la roda de premsa de la segona edició d'Andbus Solidari.
Un moment de la roda de premsa de la segona edició d'Andbus Solidari. (Foto: Andbus)
RSC

Visibilitzar les malalties minoritàries, el donatiu de part d'Andbus Solidari

Andorra la Vella.- L'Andbus Solidari consolida una segona edició finançant amb 5.000 euros les campanyes de comunicació de l'associació de Malalties Minoritàries d'Andorra (AMMA), que tenen com a objectiu conscienciar a la societat andorrana. La recaptació de diners es realitza mediant una enquesta de satisfacció, per part de l'empresa de transports, que omplen els seus clients fins a arribar a la quantitat esmentada.

Més concretament, l'entitat solidària farà servir la donació per costejar la campanya de comunicació del 2023, la qual ha consistit en un vídeo sobre les malalties minoritàries, i la del present exercici, que estarà adreçada als professionals sanitaris per tal que puguin detectar aquestes patologies amb més facilitat, així com per oferir-los el suport com a associació durant tot el procés.


Nova col·laboració amb AUTEA

A banda, s'engega una nova col·laboració amb AUTEA, on els diners acumulats seran destinats al programa Enllaç. Aquest, és un servei que ofereix suport a les famílies amb fills i filles amb un diagnòstic de TEA i que tinguin la necessitat d'enriquir les seves capacitats parentals i millorar la seva qualitat de vida.

El CEO d'Andbus, Dani Vinseiro, ha aprofitat per destacar que el projecte és possible gràcies a la implicació dels clients per dur a terme l'enquesta. "Només es triga deu segons a fer-la i el retorn per a les associacions és molt important", ha conclòs.

Notícies relacionades